daphnebeerens.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Ik ga vanaf 30 maart voor drie maanden dit kikkerlandje inruilen voor het heerlijk tropische eileind Curaçao. Hier ga ik stage lopen in het Betesda verpleeghuis. Maar voor het zover is, moet er nog van alles geregeld worden: Stagevergunning aanvragen, auto huren, vaccinaties (gelukkig maar eentje). Huisvesting en vliegtickets heb ik gelukkig al rond, dus dat scheelt weer.En de tijd vliegt voorbij, tijdens het schrijven van dit blog, besef ik me dat ik nog maar 31 dagen heb te gaan voor ik in het vliegtuig stap. Op dit blog kunnen jullie mijn avonturen op Curaçao volgen. Ik zal proberen regelmatig een verhaaltje te schrijven, maarneem het me niet kwalijk al is ikme bedenk enliever op het strand lig te zonnen dan dat ik achter mijn laptop een verhaaltje zit te schrijven

Wink
.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Veel leesplezier!

Liefs,

Daphne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!