daphnebeerens.reismee.nl

'Laatste'

Het moment van ‘laatste’ is aangebroken. Dit besef begon afgelopen vrijdag, toen had ik mijn laatste stage dag, vervolgens stond ik vrijdag voor de laatste keer op een feestje bij Wet & Wild (strandbar), zaterdag het laatste feestje bij Zanzibar (andere strandbar) gehad, gisteren laatste keer richting een strandje op westpunt gereden, komende woensdag laatste keer naar prachtig Willemstad, donderdag laatste keer duiken (hier op Curaçao), vrijdagochtend laatste keer koffiedrinken met Inge (mijn huisgenootje waar ik elke woensdagochtend koffie mee ging drinken op het strand), vrijdag avond laatste Fullmoon party, laatste keer in dit bed en dit huisje slapen en dan stap ik zaterdag alweer op het vliegtuig naar huis.

Zo komt er deze week een einde aan drie geweldige maanden. Maar eerst, de laatste weken sinds mijn vorige blog heb ik met mijn huisgenootjes een heel stuk van onze prachtige planning af kunnen strepen. We hebben nog wat mooie strandjes bezocht en zijn nog heerlijk uit eten geweest. Het laatste punt op onze planning, een lekker restaurant in Willemstad zullen we donderdag avond gaan afstrepen. Dan maken we er met zijn allen een mooie sentimentele avond van met vragen als: wat was jou leukste ervaring hier, wat ga je het meeste missen en wanneer zien we elkaar snel weer?. Want vrijdag stapt de eerste huisgenoot alweer op het vliegtuig.

Verder was het de afgelopen weken natuurlijk belangrijk om stage nog goed af te ronden, dus zo was afgelopen vrijdag dan ook echt die laatste stagedag. Gewoon nog een dagje van 6.30 tot 15.00uur op de afdeling werken en tussendoor kreeg ik mijn beoordeling, en ja ik kan met trots zeggen dat ik mijn stage met een dikke 8 heb afgerond. Het was een fijn gevoel om stage af te ronden, ik heb een leerzame tijd gehad, maar het is ook wel meer dan genoeg geweest na 12 weken. En toen liep ik ’s middags naar mijn auto en kon ik beginnen aan een heerlijk weekje nog echt vakantie op dit eiland. Vrijdag was mijn huis- en naamgenoot jarig en konden we dus dubbel feest vieren, vakantie voor mij en een verjaardag voor haar.

Ik ga deze laatste blog niet al te lang maken, want over een weekje ben ik thuis en kan ik al mijn verhalen en ervaringen met jullie delen.

Het is een heel dubbel gevoel om zaterdag weer weg te gaan. Ik ga hier mijn lieve huisgenootjes, het mooie weer en de mooie strandjes met palmbomen zeker missen, maar het is ook fijn om iedereen thuis weer te zien. En dan kan ik mijn allerliefste zusje die afgelopen weekend na elf maanden weer is thuisgekomen eindelijk zien!

De laatste keer:

Liefs Daphne

Reacties

Reacties

Pauline

Dan FEESTEN we thuis gewoon weer door omdat jullie allebei weer thuis zijn! Héél veel plezier nog deze week en wanneer gaan wij elkaar snel weer zien? X!

Lotte

Hee Daphne, ik lees dat je in het Verpleeghuis Betesda stage hebt gelopen. Nu vroeg ik me af hoe je je stage hebt ervaren en of je er veel geleerd hebt? Ik zit er namelijk aan te denken om ze daar te bellen of ik daar eventueel vanaf eind januari stage kan lopen vanuit de opleidinh hbo v. Vandaar mijn vraag!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!